В "Херсонгаз" відповіли на скарги про погану якість і тиску газу
Автор: journalist от 26 январь, раздел: Район, просмотров 94
У морози зросли скарги жителів області на падіння тиску блакитного палива і його «поганої якості», пишуть «Херсонці»
Голова правління «Херсонгаз» Альберт Зангиев стверджує, що дві третини лічильників не обладнані захисними кожухами. Через це всередині їх утворюється конденсат, який промерзає і блокує роботу.
У таких випадках потрібно викликати бригаду служби 104. Але за допомогою звичайних козирків з листової сталі, які слід встановити над лічильником, можна зменшити ризик потрапляння конденсату.
Також фахівці радять звертати увагу на стан побутових приладів, наприклад, газових плит. Адже деякі з них експлуатуються по 20-25 років. До того ж, їх техобслуговування проводять рідше, ніж належить. Через це нутрощі плити забиваються сажею, в слідстві чого ускладнюється подача блакитного палива.
Похожие новости